Общи условия

1. ДЕФИНИЦИИ

„ПРОДАВАЧ” е „Мини Ми Мод ЕООД чрез електронния магазин minime.bg. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.

  „ПОТРЕБИТЕЛ” (КЛИЕНТ) e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.

  „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е Интернет сайтът minime.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока.

  „
Мини Ми Мод ЕООД (MINI ME MOD) е търговското дружество „Мини Ми Мод ЕООД, ЕИК: 204578982,  със седалище в град Шумен, ул. Георги Кирков № 36, което създава и поддържа електронния магазин, продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките в сайта minime.bg. „Мини Ми Мод ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.

  „ПОРЪЧКА” - това е действие, което обозначава направената от Потребител заявка за покупка на една или повече конкретна стока (продукт) чрез електронния магазин minime.bg. Поръчката се изпълнява само след потвърждаване от администратор на сайта minime.bg чрез телефонно обаждане до КЛИЕНТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ, направил заявката за покупка.

  „ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” - сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.

  „КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.

  „БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ / БЮЛЕТИН” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.

   

2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН minime.bg

 

2.1. Разглеждането на електронния магазин minime.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.

  2.2. Всички текстове, изображения и мултимедийно съдържание в сайта minime.bg са собственост на „
Мини Ми Мод ЕООД! Забранено е копирането, предаването, разпространението и съхраняването на част или на цялото съдържание в каквато и да е форма без предварителното писмено съгласие на „Мини Ми Мод ЕООД!

  2.2.1. Възможно е разминаване в цветовата гама на продуктите показани на снимките и реалните, в зависимост от екрана на устройството, на което Потребителят ги преглежда, за което Търговецът не носи отговорност.

  2.3. Не са позволени никакви промени, размножаване, дистрибуция, директен пренос, показване, представяне, репродукция, публикуване, упълномощаване или продаване на информация, собственост на „
Мини Ми Мод ЕООД.

  2.4. За да се пазарува от електронния магазин minime.bg, е необходима следната информация: електронна поща (e-mail), имена на получателя, телефон и адрес за доставка.

  2.5. Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.

   

3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ И ПРОДУКТИ

 

3.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:
3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;
3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;
3.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.

  3.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на бутона „Поръчай”, който се появява, след като първо е избран поне един продукт чрез бутона „Купи”.

  3.3. При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочените от него имейл адрес, като в потвърждението се посочва номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката.

  3.4. В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, администратор на сайта minime.bg уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде променена или анулирана.

  3.5. Поръчки в електронния магазин minime.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата от системата на сайта.
3.5.1. Работното време на администраторите на електронния магазин minime.bg е от понеделник до петък, от 10:30 до 17:30 часа. Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани в работното време на магазина.
3.5.2. Поръчки, получени до 11.30ч. в работни дни (Понеделник - Петък) се доставят на следващия работен ден или според графика на куриерската фирма за някои населени места.
3.5.3. Поръчки, получени след 11.30 в Петък, както и тези в Събота и в Неделя, се обработват и изпращат в понеделник и се доставят на следващия работен ден.
3.5.4. Поръчки, направени по време на официални празници, се обработват и изпращат в първия или втория работен ден след празниците и се доставят съответно на следващия работен ден.

  3.6. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се поставят под статус „Изчакваща“ до получаване на пълния набор от данни за Потребителя.

  3.7. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.

  3.8. Отказ може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл: mini.me.mod@mail.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта,  потребителското си име в сайта minime.bg, цената на поръчката, както и номера на направената поръчка. От този линк можете да изтеглите стандартен формуляр за упражняване право на отказ при онлайн покупки. Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.

   

4. ДОСТАВКА

 

4.1. След като в сайта minime.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.

  4.2. Доставка се прави само на потвърдени по email поръчки.

  4.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в почивни дни и официални празници.
  4.3.1. Обикновена доставка - в срок до 2 (два) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката.

  4.4. Електронният магазин MINIME.BG използва за доставки куриерскa фирмa Спиди, като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 18.00 часа.

  4.5. Доставката се извършва до посочен от Потребителя адрес или до офис на куриерската фирма. Цената на куриерската услуга е както следва:
- До офис на Спиди
АД (вкл. и мобилен за определени населени места) - 3.33 лв. за поръчки до 80 лв.
- До адрес на клиента - 5.17 лв. за поръчки до 80 лв.
- Безплатна доставка до офис на Спиди за поръчки над 80 лв.

  4.6. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

   

5. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

 

5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши при приемане на поръчката от куриера. Заплащането става по следния начин:
5.1.1. С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;
   

6. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКА/ПОРЪЧКА

 

6.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 работни дни от получаване на стоката.
От този линк можете да изтеглите стандартен формуляр за упражняване право на отказ при онлайн покупки.

6.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.

  6.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет. Връщането на закупена стока е за сметка на Потребителя.

  6.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява сумата за закупените продукти, без доставката (ако е заплатил такава), по посочена от него банкова сметка в срок до 14 /четиринадесет/ дни от упражняването на правото на отказ от договора по телефон. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по изречение първо, отказът от договора не произвежда действие.

  6.5. Правото на отказ от договора в случаите, когато стоката е платена, не може да се упражни за бельо, пелени, чорапи и чорапогащници.

  6.6. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
Констатирани липси;
Дефект на стоката;
Несъответствие с обявения размер;
Несъответствие с обявената търговска марка.

  6.7. Рекламацията може да се предяви пред „
Мини Ми Мод ЕООД на посоченият имейл mini.me.mod@mail.bg, онлайн системата за запитвания на сайта като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в срок от 14 работни дни.

  6.8. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Администратор на електронния магазин minime.bg може да предложи замяната на артикула или да предложи други.

  6.9. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
Запазена оригинална опаковка и етикет.
Разписка за паричен превод, предоставена от куриера при получаване на пратката.

  6.10. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адреса посочени върху стоковата разписка, с която Потребителят е получил поръчката.

  6.11. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин или на Продавача. 
В случай, че в населеното място на Потребителя няма офис на куриерска фирма Еконт, то той трябва да се свърже с Продавача по телефон за уточняване на подробностите по връщането на стоката.

  Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП. Чл. 112.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието;възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
намаляване на цената;
Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115. Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока. Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора. Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

 

7. ОТГОВОРНОСТ

 

7.1. Отговорност за недостатъци на стоката, за изпълнение на договора за продажба от разстояние, както и за възстановяване на платени суми, носи Продавачa на стоката.

  7.2. „МИНИ МИ МОД” ЕООД не носи каквато и да е отговорност пред трети лица, ако такова лице сметне, че публикувана на електронния магазин информация нарушава нечии авторски права или други права на интелектуалната собственост.

 

8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

С приемането на настоящите общи условия ползвателят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от МИНИ МИ МОД ЕООД и упълномощени от него трети лица за целите на коректното изпълнение на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчаната стока, за бизнес анализи с цел подобряване на услугите, предоставяни от ДРУЖЕСТВОТО, за маркетингови и рекламни цели и анализи, за предоставяне на информация относно маркетингови кампании, промоции и томболи, организирани от МИНИ МИ МОД ЕООД, изпращане на рекламни електронни съобщения, съобщения с цел директен маркетинг, както и за всякакви други цели, разрешени от закона. Личните данни, които МИНИ МИ МОД ЕООД събира задължително от клиентите си, във връзка с обработване и доставка на поръчките им, са посочени във формуляра за регистрация и в Количката при поръчка.

  Предоставянето на личните данни е напълно доброволно от страна на клиента и той може по всяко време да получи информация за използването и обработването на личните му данни, както и да поиска профилът му, съдържащ личните данни, да бъде заличен.

Информацията която предоставяте за регистрация, както и всяка информация предоставена по време на работа в сайта minime.bg е поверителна. „
Мини Ми Мод ЕООД НЕ продава или разпространява вашите лични данни на трети лица – включително финансови институции и банки.

  8.1. Когато Потребител се регистрира в електронния магазин, като създаде Профил на Интернет страницата, той се съгласява да получава на електронната си поща брошури и/или известия от „
Мини Ми Мод ЕООД.

  8.2. Потребителят може да се откаже от получаване на брошури и/или известия на електронната си поща по всяко време:
8.3.1. Чрез използването на специално направената интернет връзка за отписване, която се съдържа във всяка брошура и/или известие.
8.3.2. Чрез свързване с „
Мини Ми Мод ЕООД на посочения имейл mini.me.mod@mail.bg с изрично искане за неполучаване на брошури и/или известия.

  8.4. Ако след направен отказ от получаване на брошури и/или известия, Потребителят направи поръчка, счита се, че отново се е съгласил да получава брошури и/или известия.

  8.5. „
Мини Ми Мод ЕООД си запазва правото да избира към кого да изпраща брошури и/или известия, както и да премахне от своята база данни Потребител, който е дал своето съгласие да получава брошури и/или известия.

 

10. ОБРАТНА ВРЪЗКА. ВЪПРОСИ И КОНСУЛТАЦИИ.

 

10.1. Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с „МИНИ МИ МОД” ЕООД, за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация. Освен на посочените имейл адреси, връзка може да се осъществи и на посочения в сайта телефон +359 893 562 128.

  10.2. „МИНИ МИ МОД” ЕООД е собственик и администратор на интернет сайта minime.bg.